Meltem35 Ben emzirdikten sonra tam süt kafası yaşarken veya uyurken kesiyorum kaş makasıyla.Oğlum 1 aylık, sadece ben kestim tırnaklarını ki uzun tırnaklı doğmuştu bi de 41 haftalık olunca.
ben yiğenlerimin her şeyini yapmıştım bebek bakımı olarak Ama hayatımda kestiğim ilk bebek tırnağı kendi oğlumun tırnakları.
Ben yaptıysam siz de yaparsınız.Bütün anneler yapabilir,inanın kendinize 😊