Meltem35 bebeğinizin uyuduğu zamanda kesin derim ben hiç etini kesmedim hep o uyurken kesiyorum ama ah şu kaynana yokmu bi gün kesmeye çalıştı bebeğim ağlıyor ama o hâlâ kesmeye devam ediyor bi baktım kanıyor içim parçalandı aldım hemen kızımı bidahada ellemez umarım niyetim kalp kırmak değil ama ben kesiyorum zaten sen neden elliyosun ki bence bunu anneler yapmalı korkma kesmezsin canım uyurken Hemencik halledersin inşallah 🙂