Alibinnur1707 ilk kızımda hep prima kullandık çok memnundum şimdi doğum yapmadan önce molfix aldım her gün çocuğu sırılsıklam buldum 🤦🏻♀️ Vallahi elimdeki 2 büyük paketi kullanmadım tekrar primaya döndük fiyatı yüksek görünüyor ama daha hesaplı , çünkü primayı günde 3 tane kullanıyoruz molfixi 7 8 tane kullanıyorduk