Herkes bu kadar bilinçsiz mi ya akıl verir gibi yazmışsınız duş aldir diye. Bacım duş aldircaksan asla kafasını ıslatma, iç ateşi olduğu için sen suyla yikadiginda damarlar büzüsüyor ve beyin kanaması geçirme ihtimali var. Çocuğun basini ıslatma bez mezde koyma. Calpol ver düşmüyosa fitil düşüp tekrar çıkıyorsa soy öyle kalsın vücudunda enfeksiyon var demektir geçmeyen ateşte. Kendi başıma da geldi. Bize fitil bile kar etmedi. Doktoruna iletişime geç. Boğaz yada kulak enfeksiyonu vardır. Lütfen burdaki herşeyi uygulama. Allah korusun ters etki yaptığında yapmasaydin derler gecerler.