Mihrimahimmmmmm Doktora gotrme ye korkuyorm artk daha gecen ordaydik ne yapmam lazm kızlar fitil kac kere verilmeli
Mom0870 Mihrimahimmmmmm fitil bilmiyorum canım ama calpol verdin mi ılık duş aldırabilirsin ıslak bez koyabilirsin ay kıyamam kuzuma çok geçmiş olsun
Minniemouse_4235 Mihrimahimmmmmm ne kadarlık bebeğin ve ateşi kaç derece eğer ateşi 38 i geçtiyse üstünü çıkar sadece zıbınla kalsın yani sıfır kollu bi zıbınla .. bi ellerini ayaklarını yıka yarına kadar düşmezse yarın öğlen ılık duş aldır ateş düşürücü ver fitili de yarım at
ezehraa Mihrimahimmmmmm calpol ver canım ılık duş aldır ama soğuk olmasın. Rabbim şifa versin inşallah. Ateş sıkıntılı bi durum insan panik oluyor ama sakin olun en önce calpol hemen düşürür ben veriyorum düşüyor hemen
Cemremmmmm Mihrimahimmmmmm okadar yorjma devam vermisskn atesin kac derece oldugunjbhala yazmamissin.37de bir ates 39da kuzucum.
Ahmet-tugra Mihrimahimmmmmm benim oğlumunda bir ara öyle oldu ateşi calpon verince düştü etkisi geçince gene ateş çıktı doktora götürdük kulak intihabı dendi genede tabi götürmekte fayda var
Gzdcngz Mihrimahimmmmmm 40ları buluyor ve başka hiçbişeyi yoksa iştahsız sadece su içiyosa 6.hastalık olablr bizde 2 ay kadr önce geçirdik grip türü bi hastalık korkulcak bişeyi yok sdce calpol ve fitil kullandık 4 5 gün sonra kırmızı döküntü yapıyo geçiyo
Haver_saim1 Mihrimahimmmmmm calpol düşürüyor canım ama düzenli kullanman lazım doktor ateşi oldu mu iki üç gün düzenli ver her 4 saatte bir verebilirsin demişti ateşi çıktı mı hep o şekil yapıyorum önce duş sonra calpol parol devam ediyorum sürekli takip et geçmiş olsun
arslaninannesi98 38i geçiyorsa fitil verin, eklem yerlerini ıslatın devamlı düşmüyorsa fitile rağmen hastaneye gidin acil
Mihrimahimmmmmm arslaninannesi98 korkuyorm gitmeye😭sabaha kdr beklesem bisey olurmu acaba ozele gotrmek istyrm cunku
ezehraa Mihrimahimmmmmm hadi ya yavrum kıyamam koltuk altına bez falan koy ama çok yüksekse bence bi acile gidin.
arslaninannesi98 Mihrimahimmmmmm ben olsam 1dk durmazdım. Bari sürekli ölçünde havale geçirmesin çocuk allah korusun
Mihrimahimmmmmm Cemremmmmm 38 cnm atesi bekledm sabaha kdr doktora gitmeden tekrar bi fitil vereyim diyorm
Hazelnur Mihrimahimmmmmm atesi nerden olcuyorsunuz? Birde poposundan olcun o tam dereceyi verir bence beklemeyin besmele cek ve gir hastaneye
Mihrimahimmmmmm Hazelnur alnından olctm ztn vucudu asiri sıcak ti hala ayni ozellikle gece cikiyo atesi gittik doktora bekletti bizi ilac vererek
Ahsenserra Canım ateşi kaç derece limonu sık çorabını ıslat ayagına giydir bi süre bekle yine düşmezse ayak tabanına limon sür ve koy
Ozgunnc Benim çocuğumda şimdi ateşli, sakin ol, calpol 4 saat, fitil de 4 saat aralıklarla veriliyor, biz 5 aylığız, ateşi düşmüyor, ben duşa aoktum, sonra sirkeli su ile kafasına koydum, fitil de var tabi, biraz düştü
Asgmnnnkmm10 Ozgunnc benim de kızım ateşli ve ilk defa oldu bu kadar 39 buçuk hemen fitil verdim duş aldım indi biraz acile götürmek istemiyorum vürğsden dolayı çok korkuyorum açıkçası panikte yaptım
Ozgunnc Ama hastaneye hemen gitme, bir doktorun varsa ona sor, ortalık çok hastalık kaynıyor, tabi acil bir durumun yoksa