Princesmotherr Sarelim raporla aliyoruz bizde.ayda 11 kutuyu 3 ayda bir 11 kutuya düşürdüler.11 kutu mama 3 ay hangi bebege yeterki?benim oglum geliyor5 ayin icinde.180 cc.yiyoruz her defasinda.
Hakanleyla Canlar gecen bende yazdım fakat dönüş olmadı dört aylık oldu erkek bebegm var ama ben pirinc unu veriyorum iki bucuk aylıktan beri.cok zor yani başına gelmeyen bilemez. Hala da veriyorum. Mecburen cünkü ac kalıp aglamasından iyi. Cok agladı o agladı ben agladım. Bunada sükür diyorum.
Esinkrglle dugmeninAnnesi elimde 1 hafta kadar önce açılmış ama 1 kez kullanılmış aptamil 1 numara var ben de gönderebilirim canım
DenizRuya [bilinmeyen] bebelac gold 1 numara aldım kızıma ama içmedi dün aldım 2 kere kullandık kabul ederseniz göndermek isterim
BiciNanaMusi [bilinmeyen] canım bende aptamil 1 aldım 1 hafta oluyo açalı ama anne sütü içiyoruz 900 gr aldık bilemedikte biraz kullandik sana nasip olsun isterim