Selin65 [bilinmeyen] cnm durumuna cok uzuldum ya valla keske elimde olsa gönderirdım varlıklı olanlar gönderir eminim allah yardımcısı olsun herkesin bize cok zor durumdan gecıyoz :(
Selin65 [bilinmeyen] sagol ıyı yureklı kardesm amin insallah doyar bebegınızın karnı ya valla uzuldum cnm bnm kuzucuga :(
dugmeninAnnesi Post acmistim altina nasil 2 gunde biter mama yok artik yazmis bi bayan Gercekten uzuluyorum boyle yorumlar gorunce biz yaziyoruz ama nasil yaziyoruz utanip sıkılıp mahcup olup yaziyoruz gercekten cok zoruma gitti yapilan yorum Allah kimseyi bu duruma dusurmesin
Acemianne88 dugmeninAnnesi merhabalar instagram adresim sunumsever88 bana da yazarsanız yardımcı olmak isterim
dugmeninAnnesi [bilinmeyen] kesinlikle oyle Allah yardimcimiz olsun cidden alyansimi sattim en son mama icin
Esinkrglle dugmeninAnnesi elimde 1 hafta kadar önce açılmış ama 1 kez kullanılmış aptamil 1 numara var ben de gönderebilirim canım
Berna Princesmotherr rabbim yardımcn olsun içine inşirah ferahlığı versin. Çok zor bir durum ki gör yaşayana nasıl zordu