Esenn13 Esraaaae Anne sütüyle besleniyor. Sadece anne sütü alan bebeklerin 2 haftada bir yapması bile normalmiş çok huzursuz sürekli ağlamıyor ise. Benim bebeğim hiç sorun yaşamadı gazda falan o yüzden sorunumuz yok çok şükür.
Derin_23 Esraaaae benim de üçüncü ayında cok yapıyodu o ay 300 gr sadece aldı ama bu ay düzeldi yapmıyo kilo alımı normale döndü ama bizim normal değildi cok yapması senin normal demekki canım doktorun dediği daha önemli ve dogru çocuktan çocuğa fark olabilir
Derin_23 Esraaaae yani bizim cok kaka yapması kilo alımını engelledi ishalmiş sanırım ilk çocuk olduğu için bilmedim ve o ay rota aşısı yaptık belki de o iyi geldi düzeldi yani
4545 Esraaaae kızım 3ay 5 günlük her emzirme sonrası mutlaka kaka yapar az da olsa yapar kilo alımı gayet iyi sebebini sordum kontrolde doktora gitmemiştim hemşire normal dedi
Sierra Esraaaae her bebegin kaka duzeni kendine ozeldir. Bu nedenle ortak bir nokta olamamaktadir. Gunde 5 kez yapilabilecegi gibi, 5 gunde 1 kez de olabiliyor. Ozellikle sadece anne sutu ile beslenen bebeklerde bu durum hicbir sorun teskil etmiyor
Sebnemdeniz Esraaaae gayet normal. Ben tek sefer yaptigi gunlerde tedirgin olurdum noluyor diye. Mamayla bealenince nasil bilmem ama anne sutu ile 3 gunde birle gunde 4 5 olqbilirmis. İkisini de cok normal karailayin demisti doktorum.
Esraaaae Sebnemdeniz ishal gibi yapıyor ama Bi kaç gündür kokusu falan da değişik diş den desem diş belirtisi de yok hiç