Esraaaae Ya kızlar 4 aylık bebegim günde 4 veya 5 kere kakasını yapıyo bazen cok sulu oluyo bazen normal bu durumda olan var mı lütfen cvp verin
Nurkara21 Esraaaae ya benim oğlumda öyle çok yapıyor kakasını ama ben mama veriyorum bende anlam veremiyorum normal değilmi yani normal mi
Esraaaae bidunyamutluluk dogdugundan beri cok yapan Bi cocuk zaten büyüdükçe azalır sanıyordum ama azalmıyor
Derin_23 Fazla degil mi canım benim kızım da 4 aylık 4 veya 5 günde yapıyo bizimki de yapmıyo ama günde bu kadar yapması fazla bence yine de cok bilmiyorum
Esraaaae Derin_23 ya gecen ay da böyleydi Dr ma sordum normal demişti anne sütü alan bebeklerde. Peki kilo alımı nasıl bebeginizin 4 5 günde bir yapıyosa
Nurkara21 22112020 bilmiyorum ki bence normal yaaa hiç yapmasa bilemedim doktora soram gidebilirsek tabi bu süreçte
Denizinmomuuu Benim kızım 4 ay 10 günlük günde 1 kere yapıyor çok yediğinde kısmen 2 olabiliyor.sadece mama ile besliyorum.
Esraaaae Denizinmomuuu bizim anne sütü Dr umuz gecen ay normal demişti ama bugün ekstra fazla yaptı kafam karıştı iyice
Derin_23 Esraaaae benim de üçüncü ayında cok yapıyodu o ay 300 gr sadece aldı ama bu ay düzeldi yapmıyo kilo alımı normale döndü ama bizim normal değildi cok yapması senin normal demekki canım doktorun dediği daha önemli ve dogru çocuktan çocuğa fark olabilir
Esenn13 Esraaaae Anne sütüyle besleniyor. Sadece anne sütü alan bebeklerin 2 haftada bir yapması bile normalmiş çok huzursuz sürekli ağlamıyor ise. Benim bebeğim hiç sorun yaşamadı gazda falan o yüzden sorunumuz yok çok şükür.
Bravewomen Esraaaae Benim kizimda 4 aylik. Bundan 1 hafta once gunde 1 veya 2 kez yapiyordu. Bugunlerde gunde 4 veya 5 kez yapiyor bende anlam veremedim normal bi durummu degilmi🤔
Sahreyldrm Esraaaae ay ne güzel işte benim kız bugün 7. Günüydü fitil aldım geldim tam fitili koyim diye altını açtım bı baktım doldurmuş Allah’ım nasıl sevindim anlatamam bir aydır böyle 4-5 günde yapıyordu bu sefer 1 haftayı buldu 3 ay 25 günlük bu arada