Esra-Hatice ben de molfix pure & soft kullanıyorum sızdırma hiç olmadı. Başta sızdırma olmayıp şimdi oluyosa bedeni küçüktür 2ye geçin bence artık 1,5 ay olmuş zaten. Elinizde 1 no kaldıysa onları gündüz kullanın sık sık değiştirin büyük bezleri de gece ve sokağa çıkarken kullanın. Bir de eğer bebek erkekse daha çok sızdırma ihtimali oluyor bez küçülünce. Bezlerin üstünde yazan kilolar pek önemli olmuyor. Örneğin 3 no 4-9 kilo arası diyor ama oğlum 7 kilo olunca sızdırmalar çok arttı. Bi büyük bedene geçtim.