Umudum38 canım antibiyotik ne yazık ki pişik yapar. Enterogermina gibi bir prebiyotik almanı tavsiye ederim. Faydası olur. Benimde yeni oldu ogluma ne yapsam gecmedi. Ben surekli hamazinc, trosdy vazelin zeytinyag kantoron yağı hatta kahvaltılık ekmege sürülen katı yaglar varya becel teremyag gibi ondan bile sürdüm iyi gelir diye. Gecirmedi hic bisey. Kakası bağırsakta fazla durmadığı için koku yapmıyor. Sık sık kontrol et değiştir. Bekledikçe hemen yakıyor poposunu. Suyla yika mutlaka. Birde sabunla yikamani tavsiye ederim oda güzel kurutuyor. Ben en son yara ve yanık kremi kullandım iki saate bir sürdüm gece bile kalkıp sürdüm kaka yapmadığı halde. O baya iyileştirdi. Bi dene istersen. Ben prebiyotik kullanmadım sonradan aklıma geldi ama pisigi gecmeye başlamıştı.