Umudum38 Oglum cigerlerini usuttugu icin klamer antibiyotik kullaniyoruz bu antibiyotigi kullanan var mi pişik yapıyor mu sanki onu ictikten sonra çocuğum cok kotu pişik oldu ve doktor bu surubu kullanmazsan gecmez dedi ne yapacagim ben birde pişik icin kesin cozumu olan var mi simdilik krem ve zeytimysg surdum ama gecmedi
[silindi] Umudum38 ben antibiyorik kullanınca kızıma pişik yapmıştı doktor travazol, hametan, fito karıştırıp sür dedi çok iyi gelmişti geçmiş olsun.
Deletedmom113 Umudum38 evet yapıyor hatta ishalde yapıyor cnm hematen varsa sur çok iyi geliyor hatta yika islak mendil kullanma kurut az az hava alsın
Hohomoromu Umudum38 klamer çok kullandk ama hiç özellikke pişik yaptığını hatırlamıyorum belki denk gelmiştir
otose_san Umudum38 kızım pişik değil ama ishal olmuştu, sağlık ocağında ki doktor kullanmaya devam et demişti ama dayanamayıp kesmiştim ben
Umudum38 Deletedmom113 sabunla yıkıyorum canım islak mendil degdirmiyor tavsiyen icin teşekkürler deneyecegim
Zynpblg Canım bizde kullandık klamer ve fena pişik yaptı, gül suyu ile silip hamazincle dermotrosyd karıştırıp sürdük, hüç pişik olmayn kızım klamerle pişik oldu, endişe etme 2 güne geçiyor🥰🥰🥰
Byzgl_2019 Umudum38 antibiyotik ler pişik yapar tüpte arko krem yeşil doğal olanj var onu çok bol bir şekilde sürün ikinci güne geçer hemen
Umudum38 Byzgl_2019 nerde bulabilirim onu su an esim gorevde en yakin yer bim a101 falan oralarda var mıdır
Mineetik Umudum38 antibiyotikler pişik yapabiliyor bazi bebeklerde altını her kirletmesinde ılık suyla yıkayıp iyice durulayin ve üstüne bir ortu orterek biraz hava almasını sağlayın sonrasında 3 gün travazol krem sürün. Bir günde çok azalmış olur
Araf Bizde de oldu hem de kanama derecesine geldi antibiyotik bittikten sonra birden ortaya çıktı kaç gün bez bağlamadım sadece uyurken bağladım zeytinyağı sürdüm geçmedi en son doktora gittik travazol hamazinc karıştırıp sür dedi sabah akşam onu sürdüm gün içinde de sudocrem sürdüm bir haftayı bulmadı geçti. Ama aklında olsun travazol kortizonlu bir krem 5 günden fazla kullanma dediler bana
Ahmetaysima Umudum38 bizde 1 haftadir kullaniyoruz cok sukur oglumda pisik falan olmadi pisik icinde zeytinyagini kullanmadan once isitip soguttun mu oyle etkili oluyormus
SevgiLina_ Umudum38 bende kullandm hatta klamoksla beraber 2 antibiyotk kullandk ama yapmadi demekki bunyeye gore degisiyo canm lansinoh gogus kremi varya ondan sür
Umudum38 SevgiLina_ bizim gogus ucu yaralari catlaklar icin kullandigimiz gogus kremi mi ben mi yanlis anladim
Zynpblg Umudum38 yok canım ilaç bitince 2 güne geçti, ilacı içerken malesef ne yaparsan yap tam geçmiyor.
Oglunasikbiranne08 Umudum38 aynen cnm değişiyor. Bende korktum pişik ve ishal olacak diye olmadı çok şükür. Sizinde geçer inşallah bir an önce