BurBusAd cnm benim kızımın başında oluştu kasinsada vardı aslında konakta bir egzema cesidiymis seninkini bilemem benim kızımın yüzünde de vardı çünkü benim eşim ve büyük kizimdada egzemadan dolayı saçında konak olduğu için sürekli kanozol şampuan kullanıyordum zaten kaç defa doktora götürdüm burda yazılanları yaptım geçmedi özellikle bebek yağını asla kullanma dedi bana doktorum bende en son kanozolla yıkadım doktora sormadım bu arada geçti eğer ara verirsem biraz geri yeniliyor ben gene kullanıyorum geçiyor ama bir kaç gün kullanacaksın ozaman tamammen bitiyor musttella in sumpuaninida aldım hatta bı ise yaramadi