BurBusAd bı çay tabağına 1 çay kaşığının yarisi kadar karbonat koyun hatta ucuylada fazla gelmicek kadar koyabilirsiniz üstüne zeytinyaği dökün krem şekline gelicek şekilde pamukla konak olan yerlere sürün yarım saat 40 45 dakika bekletin o şekilde kizabilir korkmayın sonra yavaş yavaş yumuşak bı tarakla tarayın başını bebisin daha sonra sildikten sonra nemli bı bezle silin başını daha sonrada banyosunu yaptırın bunu 2 günde 1 uygulayın ben oğluma yaptım 3 aylıkken itibaren doğdugunda kuveze girdi erken doğum olduğu için 2 ay kadar kuvezde kaldı kuvezden çıktıktan sonra ben uyguladım hiç bi sorun yaşamadım dediğim gibi kızarıklık olabilir Korkmayin benim oğlumda da olmuştu aynısı