Aybuke_27 Minikfarecik bizim ailede hiç yaptıran yok maşallah çocuklar gayet sağlıklı Bi sıkıntıları olmadı açıksası kararsızım napsam bilmiyorum olmazsa Bi doktorumuza sorarım
ALPASLANINannesi Tazeanne0134 biz 3. Ve 5. Aylarinda yaptirdik rotarix i 2 doz olani bu… 3 doz olanin aylari farkli sanirim bilgim yok tam onunla ilgili