myavocado maybeybi biz de bugüne kadar hep mumchkin kullandık, ben geçen hafta ebebek’ten babyplus çelik suluk aldım, ama ilk yere düşürüldü de kapağı kırıldı Malesef çöp oldu iki günde 🤷🏼♀️
duruguzel maybeybi 2 yaşta babyplus Çelik termos kullanıyordum ben. Ml’si yetmiyor artık decathlon Quechua Çelik matara kullanıyorum şimdi de
HicisleriBakani My Bottle diye bir marka a101den aldik 750 ml 5 yaşında kızım kullaniyor. Memnunuz. Fiyatı 150 TL oldugu icin de yedekli aldik. Kapak falan kirilirsa yapistirana kadar hemen digerini dolduruyorum.
HicisleriBakani maybeybi yok hayir bizimki çelik zaten cam olsa tavsiye etmem hemen kırıyor cocuklar tehlikeli oluyor.
Sadeturkkahvesi maybeybi ay dün vicco mağazasında vagonlife gördm çok güzeldi ben ondanda alcam 550 ml