Trixie kullanan var mı acaba? Çok kararsızım skiphop koku yapıyor ve akıtıyor yorumlarını okuduğum için ona karşı önyargılıyım. Stanley kullanan varsa stanleyde olabilir ya da başka marka? Bebekliğinden beri munchkin kullanıyorduk çok memnundum ama artık havalarda sıcak olduğu için sıcak/soğuk tutma özelliğide olsun istiyorum. Neler kullanıyorsunuz?