kucukgel1nn benim kızıma 39+6 da rutin kontrole gittim. Kafası büyük dediler, sonra yukarı yatışım yapıldı sezeryan için. Yukarı çıktığımda son kontrolde 4800 dediler. 4710 gram doğdu kızım. İki saat içinde acilen sezeryana alındım. Sağlıkla alın kucağınıza ❤️