kucukgel1nn son ana kadar normal diyorlar ama bu ilk dogumsa eğer sezeryanla yapabilirler benim en son 2.cocugum 4.100 gramdi sezeryan günü vermişti ama o akşaminda sancım geldi normal doğum yaptım. Anne adayının çatı da önemli birde hiç ugrasmayip en başindan kesik atabiliyorlar. Dikiş olursa eğer normal doğumda ekstradan iğne isteyin bebek çıktıktan sonra o dikişler hissediliyor…Ebeler iyiydi ama dikiş iyi değildi hissederek diktiler beni. 3 doğumda başka hastanede doktorum girdi Allah’ım dedim bu dikişte eğer diğerleri neydi beni ilk 2de maf etmişler son doğumda fark ettim