Bizde 8 aylığız. Gündüz uykuları güzel.. gece kesintisiz uyusun istiyorum ama 2 kere emmeye kalkıyor. 6 tane dişimiz var. Emekliyor, koltuğa kalkıp sıralıyor. O yüzden daha çok yoruluyorum gözüm hep onda. Ama bu aylardan sonra eğlence ayları başlıyor o yüzden mutluyum 😍 hatta şarkı söylüyorum oda kafasını sallıyor. 😍😍