Alinduru bende sağıp hemen koyuyorum aksine koku olmaması için çok az ısıtıp öyle dondurulursa koku olmaz diye okumuştum devir daim yapmaya çalışın sağdıınızı atın dolaba dondurucudakini de dolapta eritip öyle ısıtın direkt sıcak suya koymayın ben 50 poşet sütü attım öyle hepsi 190 cc likti birde düzenli sağın azalmaz sütünüz sağdıkça artar