Kızlar merhaba, ilk zamanlardan kalma sütlerim vardı buzluğa koymuştum sütüm zamanla azalmaya başladı kullanırım dedim şimdi de kızımın süt alerjisi olduğu için onları şuan veremiyorum, buzlukta saklama süresi 3 ay derindondurucu 6 ay diyorlar ama ikisi de -18 derece benim burada kafam karıştı biraz, 3 aydan fazla saklayabilir miyim yani🤔