2685jflfn sjhdje ayni ben ama. ben gidemiyorum hastaneye esim ilgilenmiyor evim de sehirden uzak istedigim zaman gidemiyorum gecmiş olsun
sjhdje miniminisevgilimm galiba bu zamana kadar beş altı kez kardiyoloji ye gittim bu sene iki defa gittim birşey yok dediler ama korkuyorum
miniminisevgilimm sjhdje evet çünkü maalesef psikolojik oluyor 🌼 bende yaşadım korkunuzu yenmeye çalışın arkadaşımda da aynı şey vardı sürekli kardiyolojiye gidiyordu acile gidiyordu en sonunda terapiye başladı iyi geldi diyordu isterseniz terapiye gidin
AnaKuzusu34 sjhdje demir eksikliği d vitamini b12 eksikliği kaynaklı olabilir veya psikolojik yada diş kaynaklı da olabilir
miniminisevgilimm sjhdje benim arkadaşım ilaç kullanmadı terapistle seanslara gidip konuşarak halletti çünkü bebeği vardı emziriyordu