sjhdje panik atak yaşıyor olabilirsiniz. Hamile kalmadan önce bir kaç kere atak geçirdim. Bende babamı aort anevrizmasından kaybettim dedem, babamın amcaları da hep bundan vefat etmiş genetikmiş çünkü bu da bende korku yaratmıştı 😔 sol göğsüm ağrıdığında acaba aort anevrizması mı geçiriyorum diye panikleyip ölücem korkusuna kapılıyordum. Kollarım uyuşmaya başım dönmeye nefes alamamaya soğuk soğuk terlemeye başlıyordum. Hamileliğimin başlarında yine bir kaç kere atak geldi hemen annemi ya da eşimi arıyordum konuş benimle diyordum düşüncemi farklı yöne çektiğim zaman 10 dk içinde ilerlemeden geçiyordu sonra bir video gördüm atak geldiği zaman odadaki farklı nesnelerin sürekli adlarını söyleyin diye mesela hemen kapı dolap lamba diyordum başka nesnelere geçiyordum böylece atak başlamadan bitiyordu. Çok şükür oğlum doğduğundan beri hiç yaşamadım. Sizinki de psikolojik olabilir kalp krizi vakaları arttığı için korkup en ufak göğüs ağrısında panik yapıyorsunuz muhtemelen.