cauuv2 busmah61 amin insallah hepimizi cok tesekkür ederim gerçekten salak evden cıkaramadı bela oldu
alparslanmomms cauuv2 aslaaa dediğini yapmayın. Kanun ne derse o olur deyin . İstese de istemesede hesabına her ay artış oranına göre güncel kirayı gönderin . Versin mahkemeye
yagmurum12 cauuv2 bizim kirada evimiz var.. Vallahi zam zamanı ben nasıl tüfe oranını istiyecem diye şimdiden sıtmaya girmişim..ki evde güzel ev.. Sitede asansörlü, 3+1 kocaman ev. Ben tüfeyi bile çok buluyorum.. Adama tüfe oranı diyecem ama indir dese kıramam
cauuv2 yagmurum12 böyle güzel insan bulmak zor bu devirde. Helal olsun size🌸🙏🏻 kazandıgınız her kuruş helal hoş olsun 💚🙏🏻 bizim ev sahibi amca cok iyidi her sene 5000 zam yapardı sadece ama adam ölünce kızı şeytan çıktı
NariNariKiminYari cauuv2 insan olmayana insanlık yapma sende boşver. Arkadaşım kendi evine geçmek için yıllarca mahkemede uğraştı kiracıyı çıkartabilmek için öyle kolay kolay çıkartamaz sizi. İnşallah kendinize ait bir eviniz olur da böyle insanlarla uğraşmak zorunda kalmazsınız 💕
yagmurum12 cauuv2 rabbim size kendi evinizi almayı nasip etsin.. Ben de çektim kiracılığı gerçekten çok zor..
nadidelifora cauuv2 merhaba. Ayın birinde geciktirmeden TÜFE’ye göre artışı yapın yollayın. Geç gönderirseniz de bunu alehinizde kullanır. Siz yapın zammı beğenmiyorsan mahkeme yolu açık diyin. Hicbisey yapamaz🙂 Allah iyiliğini insanlarla karşılaştırsın hepimizi 🫶🏻
cauuv2 nadidelifora amin insallah hepimizi cok sagolun🌸🙏🏻 öyle mi dersiniz bende eşime dedim neyse ne 1 inde yollayalım yok sonra ugraştırır durur dedi . Aslında eşim de polis yani bilir bisey yapamaz diyo eşimden cekiniyolar. Ama ben 1 inde yollarım tüfeye göre dedigimde 35 yollamazsan eksigini sonra bi sekilde alırım gibi tehditvari konustu salak yine sinirlendim ya
nadidelifora cauuv2 evet gecikme durumunu da kullanıyorlar olası bir mahkeme durumda. Siz yasal artış oranında yapın. Hiçbir şey yapamaz. Önce arabulucuya gidecek mecbur. Direk mahkemeye gidemez. Arabulucu da bakacak yasal artış zamanında yapılmış. Uzlasin diyecek. Yasalar şükürler olsun ki kiracıdan yana🥲 Bizde aynı sorunları yaşıyoruz her yıl. Hep %100ddn fazla zam yapmamıza rağmen adamı memnun edemedik. Zam zamanı yaklaştıkça geriliyorum bende. Bıktık doymayan gözlerinden 🥴
cauuv2 yagmurum12 amin insallah🙏🏻 zor evet aslında ev sahibimiz mükemmel bi amcaydı vefat edince şeytan kızına kaldık işte malesef
cauuv2 nadidelifora bilgi için sagolun evet cok zor allah hepimizin yardımcısı olsun insallah bizde böyle yapalım 🤣👊🏻