Kiramız 25 ti. Şimdi 1 temmuzda zamlı yatırcaz. Tüfeye göre 33.060 oluyo. Ev sahibi kızı diyo ki ben temmuz tüfesine baktım 44,5 . 35 yatırcaksın begenmiyosan cık baska eve diyo. Babası vefat etti o olsa cok iyi adam 25i 30 yapardı ama bu fazla fazla istiyo hatta evden cık ben tasıncam diyo 6 aydır ama cıkmıyoruz. O yüzden de sömürme derdine geçti. Daha temmuz tüfe oranı belli degil. Neye göre 44,5 diyo beyinden sorunlu onuda anlamadık. Ama 35 yatırmıcaz o kesin. En kötü kirayı 1 inde yatırmayız da tüfe açıklanınca ona göre yatırırız dedik. Hukuki yollara da basvur tüfe neyse onu veririz dedik tatsızlık cıkmasın yoksa onu da yapardım dedi. Siz olsanız napardınız