haticeysr0 siladgnchdr aramak zorunda değil ki sen takip edeceksin gününü beni de aramazlardi bi keresinde sordum kartta yazıyor günü sen takip edeceksin demişti
yusufmoms27 haticeysr0 aşı olmuyor bazen ellerinde ve her ay aşı olunmuyor zaten aşı ellerine geldiğimde çağırılıyor uzatma süreleri var aşıların
haticeysr0 yusufmoms27 geldiğinde de aramadı sordum kartta yazıyor ya dedi sen bakacaksın dedi hatta elimizde yoksa şu gün gel diye bildiririz dedi 😅😅