gulo40 bu sabah 76.50 çıktım çok tatlı seven biriyim yememeye çalışıyorum akşam yemek yemiyorum genelde kendime bol yeşillikli yoğurtlu salatalar yaptım harmananin çayını aldim sabahları onu ve sirkenin içine toz zencefil katip ılık suyla içiyorum yürüyüşe gidiyorduk sabahları şekersiz Türk kahvesi içine tarçın ve limon sıkıp içtim.Yeşil çayın içine iki üç karanfil ve 6,7 top karabiber katip demleyip içtim ananasın kabuklarını kaynatıp ödem atıcı sular yapip tükettim 1.5 yaş bebeyle zor oluyor bi bu kadar daha yolum var havalar ısınmadan önce yarım saat yürüyüp yarım saat spor aletlerini kullanıp tekrar yarım saat yürüyerek eve geçiyorduk şimdi ise mahalle arasında yürüyoruz en önemlisi bol su tabiki hepimize bol eksiler görmeyi nasip etsin mevlam