Kızlar emziriyorum diye yiyordum sütüm çoktu buzluğa atıyordum düşünün 6. Aya kadar böyleydi
Kilo almaya başladım doğumdan Somra 57 oldum ama yerken 61 e çıktım tekrar gözüm korktu 6. Aydan sonra ek gıda ve mama vermeye başladım çocuğa yine emziriyorum ama çok süt olsun diye kasmıyorum bazı öğünler tek anne sütü veriyorum yetiyor ama sütün az geldiği saatler üzerini mama desteği ile tamamlıyorum şuan sekiz aylığız Bense 55 kiloyum