Bizde 15 aylık olduk durum aynı maalesef hala mama ağırlıklı besleniyoruz yemiyo tükürüyo önüne koyuyorum oynuyo dağıtıyo sadece bende bıraktım kendi haline mamayı bırakamıyorum yemek teklif ediyorum her öğünde ama olmuyo
Bende dişlere bahane buluyorum parmakları sürekli ağzında