Merhaba bebeğim 15 buçuk aylık. Kilosu geçen ayla aynı hatta bana sanki veriyor gibi geliyor . Yumurta alerjimiz devam ediyor. Kilo alması için aç haliye yedirme , oyuna çevirme,şarkı dinletme,başka nesnelerle uğraşma, yemeğe dokunmasına izin verme vs türkü yollar denedim. Bazen aç haliyle ara öğün azalttım bazen sık sık beslemeye çalıştım ama hep tükürdü. Biraz tok olunca birkaç kaşık sonrası direk tükürmeye masadan kalkmaya başladı. Sevdiği kesin yiyeceği şeyler meyve ve onları da emip tadını alıp tükürüyor . Doktorum sen sun o yerse yer ya da çok üstüne düşme oyuna çevirmesin tarzında genelgeçer şeyler söyledi zaten hepsini denedim. Gastroenterology gittim kilosuna var mama ya da ilaç yazamam devam ederse gel dedi.Ama bizde durum hep aynı yemek yemek tam nir işkence oldu.
Şimdi benzer süreç yaşayan annelerden öneri istiyorum . Neler iştahını açtı bu durumu nasıl aştınız?