brvnkr benim adet kanamalarım normal, kendiliğinden burun kanamam vs. hiç yok. ama bir yerim kesilse çok kanar, ameliyat olduğumda çok geç iyileşirim ve içerde kanamam olur, vücudum çok kolay morarır ve geç iyileşir. bu gibi şikayetlerle 29 yaşımda hematolojiden tanı aldım. genelde bu hastalıklar bizim gibi geç yaşlara kalmıyor, çocukken tanı koyuluyor. bence siz bir an önce sonuçlarınızı gösterin, çocuğuma da baktırmalı mıyım diye sorun. dediğim gibi genetiği göz önünde bulundurarak tahlil isterler muhtemelen. ama korkmayın, artık varsa bile tedavileri var.