kub611_ ne güzel yaa, en azından siz götürünce yapıyormuş buda bir gelişme. İlk günlerde nasıldı, siz götürünce direkt yapıyor muydu? Ben oğlumu götürüyorum tuvalete oturuyor max 1-2 dk sonra hemen kalkmak istiyor. Bu nedenle artık çaresizlikten telefona başvurdum ama yarından itibaren kısmetse onu da sonlandıracağım. Ama nasıl çişini yapacak tuvalete hiçbir fikrim yok, yapmak istemiyor kesinlikle 🥺