Kızlar merhaba, bugün tuvalet eğitimimizin dokuzuncu günüydü. Oğlum 34 aylık. İlk beş gün hiçbir şekilde ne lazımlığına ne de tuvalete yapmadı sürekli yere yaptı çişini. Hatta “tuvalete yapmayacağım, halıya yapacağım” diyip gülüyordu. Beşinci günün akşamı babası işten gelince biraz zorladı onu, yine de yapmadı. Oyunlar oynadı konuştu ama yok. Bende artık iyice stres oldum, eline telefonu verdim sevdiği çizgi filmi açıp lazımlığına oturttum. 2-3 dk sonra bana bakıp “annee” dedi, bende çişinin geldiğini düşündüm, yap yap oğlum dedim çocuk da ilk defa çişini tuvalete yaptı. Eşimle o kadar sevindik ki, alkışladık gittik beraber döktük, ödül olarak çikolata verdik. Ardından iki gün boyunca çişini hiç kaçırmadı, söylemiyordu ama ben tuvalete götürüp telefondan bir şeyler açınca hemen yapıyordu, kakasını da direkt tuvalete yaptı bir şeyler izlerken. Kakasını yapmasına aşırı sevindim çünkü tutmaya başlamıştı. Daha sonra akşama doğru ben ekranı kesmek istedim, tuvalete oyuncak getirdim bir şekilde oyaladım, oda bu kez ekransız bir şekilde çişini yaptı. Çok sevindim, herhalde başardık dedim ama ertesi günü (yani dün) hiçbir şekilde tuvalete yapmadı, sürekli halıya yaptı. Tuvalete götürüyorum, ekran veriyorum oturup 10-15 dk izliyor ama çişini tutuyor yapmıyor. Yine en başa döndük herhalde dedim. Daha sonra bugün sabah yine yapmadı, tuttu tuttu en sonunda halıya yaptı. Öğleden sonra tekrar denedim bu kez ekran izlerken tuvalete yaptı, daha sonra yine kaçırdı. Akşam uyumadan önce yine götürdüm yine yapmadı, öyle çişini tuta tuta uyudu. Ne yapacağım hiç bilmiyorum, bu gerileme tekrar düzelir mi? Ekran işinde hata mı ettim? Birkaç gün daha düzene girer bende ekran işini azaltarak bitiririm diyordum ama şu an ekrana rağmen çoğu kez tutuyor. Ne yapmalıyım? Aşırı stresliyim ağlıyorum 🥺🥺