banauygun üç yaşında kızımı öğlen grubuna vereceğim.
Kışın hava buz gibi. Sabahın o saatinde daha hava aydınlanmış olmuyor tam olarak. Öğleden sonra hem kendisi hem benim için daha verimli olacak. Onu bırakıp işimi yemeğimi gezmemi🥲 vs yapacağım.
Bence bu yaş grubu, mecburiyeti yoksa öğlen gitmeli. Ama bence😂