banauygun ben yaz okulu için öğle grubuna kaydettirdim. Eylülde de yine öğle grubuna kaydettireceğim eğer kurada çıkarsa tabi. (Belediyenin kreşi göndereceğim kreş ve dönem başlamadan başvuru yapacağız kurada çıkarsa kayıt yaptırabileceğiz). Ben öğle grubunda olmasını şu sebeple istiyorum eşim de ben de nöbet usulü çalışıyoruz. Eğer ki ikimizin de gündüz çalıştığı bir gün denk gelirse babaannesi çocuğu bırakabilsin diye öğle grubu istiyoruz.