Şuan beğenmemeniz çok normal. Şişlik, ödem, morarmalar derken insan hiç operasyon geçirmemiş gibi hissediyor. Geçecek inanın bana. Bir de aynada ilk kez gördüğünüz estetikli simanız olunca daha da kötü geliyor her şey. Şuan sanırım 9 yıl oldu, tamamen şekli oturdu, çok memnunum 🤍