sseydabal Kızlar 1 hafta önce burun estetiği oldum. Bugün tampon alçılarım çıktı fakat aynaya baktığımda hiç beğenmedim görselini çok beğenmiştim ameliyat sonrası dr gösterdim bayıldım hatta ama sanki şimdi alakası yok gibi duruyor düzelir mi burnum ya
poppy sseydabal Arkadaşımdan biliyorum hemen hemen 1 seneyi buluyor burnunuzun tam şeklini alması. Şimdi sizin daha 1 hafta olmuş, ödem vardır bayağı.
Seherr_ sseydabal ya görsel yükler misiniz bir sakıncası yoksa. Bende düşünüyorum da, ödemli hali nasıl merak ediyorum
nevermore sseydabal ilk anda öyle hissetmeniz normal 2 aya baya toparlar 6 aya oturmuş olur. 2 kez oldum :D
accountant sseydabal burnun şiş olması gereken hali alması 6 ay sürer en az doktorun masaj tarif etmiştir mutlaka onları aksatmadan yap
nevermore sseydabal ilk ameliyatta ucu sert kalmıştı, ikinci ameliyattan sonra esnek ve normal haline döndü.
Aklimideliricem sseydabal yapılmış hali hoş duruyor şuan sargı ödem tampon hepsi bir arada o yüzden gözüne bi büyük geliyordur sabret az daha😍
Gokturkmom sseydabal Ödem çok fazla bu halini beğenmemeniz normal ameliyattaki çekim haline dönmesi zaman alacaktır 🌸
Aklimideliricem sseydabal gayet normal zaten oldukça şiş oluyo benim kardeşim de ağlamıştı shsjksdjdjkf
Niyesordunbucevabi sseydabal ama daha çok yeni ödemin inmesi uzun sürüyormuş zamanla alışırsınız bence
sseydabal Aklimideliricem ay bende ağlicaktım az daha😂😂 bide bi tık havada burnum doktorum düşücek o zamanla dedi
Aklimideliricem sseydabal hep havada yapıyorlar ya nerdeyse 1 yıl öyle kalıyo bende o yönünü sevmiyorum sonradan güzel oluyo mu oluyo ama insanın gözü alışamıyor ya😂 hemen ameliyattan sonra 2 aya düzelse keşke xkskdjfjf