[silindi] Goktugkaganinannesi iyi inşallah. En son gözden cıkarmıs bızım vucudumuzdakı gıttı suratta vardı bıkac gundurde azıcık gözde kaldı. Zamanla gecıyo emzırmek onemlı her doktor oyle dıyo
denzkz Goktugkaganinannesi çok sevindim:) gittikçe düşüyor merak etme sen hiç ama ben ne kadar böyle söylesemde sen hergün sarılıkla ilgili bişeyler araştırıp içini rahatlatacak şeyler duymak isteyeceksin eminim:) ben öyleydim çünkü