Benimde bebeğim 17 günlük ve sarılığımız devam ediyor değeri çok yükseldiği için 1 gece hastanede yattık fototerapi tedavisi uygulandı dün doktora gittik değeri biraz artmış yine bana da emzir sürekli deniliyor birde kilo fazla alamamış yani yetersiz kalmış mama takviyesine başladım. Biran önce sarılığının geçmesini istiyorum bazen zor uyandırıyorum ve bu hali beni çok üzüyor. Çevremde herkes sürekli “emzirmen gerekli” Dedikçe artık sinirlerim bozuluyor. Hangi anne çocuğunun iyi olmasını istemez böyle olunca kendimi çok yetersiz hissediyorum. Eğer varsa tavsiyeleriniz bende öğrenmek isterim..