KendiEvimdeDeplasmandayim Canım benim eğer değerleri iyiyse sağlıklıdır. Bir parça yediği ona yetiyordur belki de. Gece beslenmesi yapıyor musun? Yapıyorsan bırak. Ve yap önüne koy kendi keşfetsin döksün, saçsın. Artık aldığı kadar. Su ve içecek verme öğünlerden önce. Baya aç kalsın yani. Mesela şuan yaz ayı, kalabalık ortamlarda güzel renki masalarda, parklarda yedirmeyi dene. Herkesi gördükçe hevesi artacaktır. Bu benim iki bebeğimde de uyguladığım bir şey. Kalabalık ve yemek yenilen ortamda yedirmek. Ve belki bazılarına yanlış gelebilir ama gamsız olmayı dene. Yemiyorsa yemiyor. Açlıktan bayılmayacak ya? En sonunda yiyecek bir şeyler isteyecek. Bunu da birkaç kadında görmüştüm sosyal medyada. Kendini sıkma, biliyorum aşırı zor bir durum ama çoğu çocuğun içinde olduğu durum bu ve gayet sağlıklılar. Birce balı da öyledir eminim🌸