KendiEvimdeDeplasmandayim iştahı olmadığı zamanlarda beslenme tarzını esnetiyorum ben kuzu. Bunu 1 yaş altında asla yapmadım onu yazayım öncelikle ama diş, sendrom krizleri vs yaşadığımızda ne zaman ki yemeyi reddetti sevdiği tarzda hazırlayıp yedirdim. Makarna yaptım, patates kızarttım (airfry’da), pankekle günü geçirdim, bazen gün boyu yalnızca muz, armut gibi gibi. Onlardan bile dolu dolu yemedi ki beslenme değildi zaten sadece doyurmaktı amacım. Diş çıkarma süreci bebekleri çok yoruyor iştahsız olmalarını çok normal buluyorum. İnşallah daha uzamadan eski keyfine döner 🌸🙏🏻 senlik bir durum değil bu ne kadar çabalasanda yaşanabilecek durumlar ❣️