Gokturkmom düşünüp tarih belirleyerek, Rabb im de nasip edince yengeç + yengeç olduk😅 hesaplayarak iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum. Tam bir hassas yengeç. Ama onun her duygusunu daha tek kelime etmeden anlayabildiğim için çok mutluyum. Çünkü ikimizin de içi aynı, hevesleri, sevinçleri, kırgınlıkları 💙