Gokturkmom
Ben kova büyük kızım akrep küçük kızım ise ikizler Evde üç farklı enerji üç farklı karakter var diyebilirim. 😄 Ben özgürlüğüne düşkün kendi alanını seven bir kova olarak bazen onları anlamaya çalışırken kendimi buluyorum. Büyük kızım tam bir akrep duygularını derinden yaşayan güçlü karakterli ve sezgileri kuvvetli. Küçük kızım ise tam bir ikizler meraklı hareketli konuşkan ve her gün bizi şaşırtacak yeni bir şey buluyor. 🥰
Bazen fikir ayrılıkları yaşasak da birbirimizi tamamlıyoruz. Her birimizin farklı yönleri var ama evimizin neşesi de aslında bu farklılıklardan geliyor. ❤️ Kısacası evimizde hem derin duygular hem bol sohbet hem de bolca sürpriz eksik olmuyor. 😍🫶