ipekduru7 Marianne sarılalım valla🥹❤️ senin yorumlarını görüyordum hep ne kadar mantıklı yorumlar yapıyorsun diye takdir ediyordum 🥰
Marianne ipekduru7 mantıklıyız, ama mükemmel değiliz. Düşünsene ölüyorsun ve hesabında para var 😂 o yüzden harcıyorum. Çocuklarım için birikim, yatırım onları ayırdım, dokunmuyorum, kalanını da yiyorum valla.
ipekduru7 helinky merhaba aman aman para harcamıyorum dediğim yine harcıyordum ama şimdiki gibi değil dönem dönem değişiyor .25 binlik olan kartım bekarlığımdan beri olan kart . Yani eşimin parasıyla bir değil . Ev aldık eşimin babası aldı aynı yerde çalışıyorlar o zamanlar biraz eşimi sıkıyormuş babası ev aldığı için . Benim normalde de param ve kartım var zaten . Dönem dönem bu şekilde oluyorum ben . Yani bi kaç gün bisey almadıysam sonraki bi kaç gün her şeyi alıyorum. Çelişmek değil dediğim gibi dönem dönem değişiyor ve ayrı bir kartım da var. Eşim de sadece 80 alıp oturmuyor kendi işleri olduğu için sürekli para çekiyor bankadan özgürce . Bu kadar para alıp kumara falan mı yatırıyor diye şüphelenmiştim. Değilmiş çok şükür babası o dönem biraz sıkmış sadece ev aldıgından dolayı . Suan iyiyiz çok şükür .
ipekduru7 perla_ size bisey yapın demedim ki zaten ? Ne bu tepki ? Aynı durumu yaşayanlar var mı kendimce nasıl çözebilirim diye danıştım . Ki yazanlar fikir verenler de olmuş sağolsunlar
ipekduru7 helinky yani o döneme mahsus bir şeydi . Babasıyla bir çalıştıkları için ara ara olabiliyor böyle sorunlar . Ama hiç almadığı olmadı bi gün almazsam ikinci gün alırım tüm kartları kayıtlı zaten. Dediğim gibi kumar vs oynamasından şüphelenip o postu açmıştım yoksa şükürler olsun hiç bisey isteyip alamadıgım olmadı . Ama bu sıralar felaket derecede kargo geliyor Eve ıvır zıvır şeyler gerekli bile olmayan şeyler alıyorum.
tekqueenbenimokey ipekduru7 eve gereksiz seyler almayi kes onun yerine kendine marka gunes gozlugu canta ayakkabi kiyafet saat taki vs. Bu tarz seylere agirlik ver bosver evi barkı git guzellik merkezine ıvır zıvıra verecegin parayi cildine sacina yatirim yap bunlari giydikce kullandikca aynada sacina cildine baktikca asla bosa almadigini dusunup tatmin olacaksin 😉
ipekduru7 tekqueenbenimokey evet bu çok daha mantıklı ama marka da alıyorum güneş gözlüğü kıyafet vs ama bunun yankında markasız kalitesiz şeyleri de alıyorum maalesef
ebrusafura Destek almazsan daha çok harcarsın olmadı 1 kredi kartını eşine verebilirsin 80 bin olanı en azında 25 bin var diyip daha temkinli harcarsın
metekaanmomm ipekduru7 ay iyi ki eşin bisey demiyor. Çok fazla harcama yapıyorsunuz.bunun bi de geri ödemesi var yani iyi yetistirebiliyorsaniz
ipekduru7 metekaanmomm eşimin kendi işi yani babasıyla beraber çalışıyorlar 80 den ayrıyeten cekiyor bankadan da ama düğün zamanında falan babası cimrilik yaptığı için ses çıkarmıyor eşim . Yapmamam lazım bu kadarını biliyorumq
tekqueenbenimokey ipekduru7 markasız kalitesiz şeyleri de alıyorum maalesef Bunlari alma iste cidden parana yazik