ipekduru7 ya dönem dönem alıp pişman olduğum şeyler benim de oluyor alışveriş ben de severim, ama sizinki bayağı abartı bir duruma gelmiş. Aldıklarınız genelde kıyafetse eğer, bazen insan kombin yapamadığından ya da dolabı düzensiz olduğundan da kıyafeti yokmuş gibi hissediyor, bence dolabınızı güzelce düzenleyin fazlalıklardan arındırın, şu şununla şu şununla giyilir tarzı düzenleyin o şekilde olunca ihtiyaç hissetmeyebilirsiniz. Yani bazen ben dolabım darmadağın olduğunda giyecek hiçbir şeyim yokmuş hissine kapılıyorum, sizin de belki o yüzden olabilir.