Sedefff ben zaten sağlık çalışanıyım..
virüsten haberim var herhalde ama sizin korkup ertelediğiniz bu durum keşkeye dönebilir bebeğiniz daha küçük üstelik ama siz bilirsiniz..
içinde olduğunuz durum keyfi bir durum değil burada size yazan arkadaşların dediği gibi hastaneye yatış yapacak kadar durum ilerlerse o zaman virüsü ne yapacaksınız??