Mybaby1 benim kızımda 2022 doğumlu anaokuluna seneye göndermeyi düşünüyorum bu sene kışın yarım gün İngilizce kursuna mı göndersem yoksa jimnastike mi göndersem çok kararsızım evde sıkılıyor İngilizce yi erken yaşta öğrenir diyorum ama haftanın 5 günü sıkılır mı diye endişe ediyorum sizin düşünceniz ne olur🥰