linababy22 gecen sene benim kizimda 3 yaş 11 aylıkken başladı önce 4 yaş sinifina alicaz dediler sonra 4 yaş az olunca karma sinif yaptılar ilk başlarda ezildi sonra bakti ki olmuyor böyle kizimda ezmeye basladi kendinden büyüklerini bu sene zaten hep tatil felan yarim yamalak gitti son 2 haftada kaldı diye ses etmiyom ama çok zorlandı yani karma sınıfa vermeyin kesinlikle ogretmenin verdigi komutu 5 6 yaş algiliyorsa 4 yaş daha gec algiliyor zorluk cekiyorlar eger sinif yaşı aynıysa çocuğunuzla verin tabi ama karmaya kesinlikle vermeyin derim kizim ekim doğumlu oldugu için her sene 1 ay dan kaybediyor isteğe bağlı çıkıyor bu sene tekrar gidecek anasinifina 1 temmuzda başlıyormuş kayıtlar ozaman gidip müdürle yada memurla yüz yüze görüşün hem alınıyorsa kayıtta etmiş olursunuz derim benim fikrimce