cnngkdmr yusufmoms27 ya iki yaştan sonra genetik diye biliyorum bende 2 yaştan önce beslenmeye bağlı hepte dikkat ettim beslisnmesine ama minyon hala o yüzden takıyorum
yusufmoms27 cnngkdmr canım valla benim oğlum sabahtan akşama bi kaşık yemek versem dua ediyorum boyu uzun ama oda çok zayıf